این جبهه که هم اکنون در حال مشاهده آن هستید توسط اعضای صالحین پایگاه اداره میشود که انشالله قدمی در راه مقابله با جنگ نرم باشد.
همچنین میتوانید برای اخذ تصاویر و فیلم های مذهبی و ... به پایگاه مراجعه کنید. آدرس:تهران،اسلامشهر،خیابان کاشانی،خیابان مبعث،کوچه 15،مسجد چهارده معصوم،جبهه فرهنگی شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید کمک نژاد
٢۵ - کلّ سیر جوامع بشری از این سه مرحله عبور کرده است : بشر تولید کننده ، بشر
مصرف کننده و بشر مصرف شونده ! ھزارۀ سوّم سرآغاز تمدّنی است که در آن بشریّت به
مصرف می رسد تا تکنولوژی باقی بماند و استمرار یابد تا به خود - کفائی کامل برسد .
و آنگاه دیگر به بشر بعنوان مواد اولیّه ھم نیازی نخواھد بود و بشر ھمچون تفاله از ذات
تکنولوژی برون افکنده می شود .
از کتاب " حق بودن " استاد علی اکبر خانجانی
------------------------
عشق زناشویی
عشق زناشوئی با اینکه برای ھر یک از طرفین ، حسّ کاملاًٌ منحصر بفردی دارد ولی ھر دو از این عشق یک توقع دارند و آن مریدی محض طرف مقابل است . ١٣ - عشق دارای ذاتی زنانه است زیرا زن را زن تر می سازد و مرد را ھم زن صفت می کند . این بدان معناست که عشق زناشوئی ذاتاً یکطرفه است یعنی از سوی مرد به زن است . مگر اینکه زن ھم عاشق شده باشد که البته امری بس کمیاب است .
--------------------------------
از کتاب " حق بودن " استاد علی اکبر خانجانی ص
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیانثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
بشر آخرالزمان
٢۵ - کلّ سیر جوامع بشری از این سه مرحله عبور کرده است : بشر تولید کننده ، بشر
مصرف کننده و بشر مصرف شونده ! ھزارۀ سوّم سرآغاز تمدّنی است که در آن بشریّت به
مصرف می رسد تا تکنولوژی باقی بماند و استمرار یابد تا به خود - کفائی کامل برسد .
و آنگاه دیگر به بشر بعنوان مواد اولیّه ھم نیازی نخواھد بود و بشر ھمچون تفاله از ذات
تکنولوژی برون افکنده می شود .
از کتاب " حق بودن " استاد علی اکبر خانجانی
------------------------عشق زناشویی
عشق زناشوئی با اینکه برای ھر یک از طرفین ، حسّ کاملاًٌ منحصر بفردی دارد ولی ھر دو از
این عشق یک توقع دارند و آن مریدی محض طرف مقابل است .
١٣ - عشق دارای ذاتی زنانه است زیرا زن را زن تر می سازد و مرد را ھم زن صفت می کند . این
بدان معناست که عشق زناشوئی ذاتاً یکطرفه است یعنی از سوی مرد به زن است . مگر اینکه
زن ھم عاشق شده باشد که البته امری بس کمیاب است .
--------------------------------
از کتاب " حق بودن " استاد علی اکبر خانجانی ص